söndag 16 april 2023

Tak test & T-Ford träff

Jag har en tanke om att kunna använda taket som följde med till någon typ av hardtop. Att kunna sätta på ett tak ifall vädret är ostadigt vid någon sommardag.. Men för att det ska fungera måste jag hitta på någon infästning.. Jag har ingen klar idé ännu men det kommer nog.
Den första lite längre turen gick till en T-Ford kamrat, ja bilarna känner varandra sedan tidigare. 14-bilen i garaget och min 22a kommer från samma tidigare ägare och tillhörde Welanders samlingar. I bakgrunden står även en 26a Pickup. Så tre T-Fordar på samma bild, hoppas att det kan bli ännu fler i sommar.
 

1 kommentar:

Litet vinterprojekt att styra med..

Jag har funderat på om det går att göra en egen ratt? I materialet till flaket kom det med en bit mahogny.. skulle det kunna gå att... Jo, m...